fredag 14 augusti 2009

Pizzasallad

Har precis gjort pizzasallad. Hittade receptet på http://kryddburken.wordpress.com/2008/04/18/extra-god-pizzasallad/ och den utlovar att salladen ska smaka som den man köper på pizzerior. Man kan väl hoppas för jag älskar nämligen pizzasallad men jag är också väldigt kräsen när det kommer till det. Det måste ha den där speciella goda smaken annars står jag gärna över.
Kanon att ha i kylskåpet också att gå och småäta på om man blir sugen på något. Håller i 5-6 dagar i kylskåpet och håller sig god så länge du har ett plastlock eller plastfolie över.

Hoppas det blir smarrigt nu, ska stå och dra i några timmar.

Nu ska jag fortsätta i min nya bok, Lyckans hjul av Kajsa Ingemarson. Jag gillar den men det stör mig lite att hon gör reklam för sin Små citroner gula mitt i handlingen. Aja baja Kajsa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men små citroner gila är otroligt bra!