fredag 7 augusti 2009

Vattenmeloner och en dag med Tova

Ännu en härlig dag vankas och den kommer att spenderas med min underbara lilla vän Tova. Ska bli så skönt att ses igen och bara snacka en massa skit och slappa. Det går alltid väldigt lång tid mellan att vi träffas men när vi väl gör det så har vi hur roligt som helst. Det kanske är det som är bra. Man uppskattar verkligen tiden man har med varandra och man hinner aldrig tröttna.
Det blir en latedag på en filt ute i min trädgård. Kanske lite frukt och annat gott. Ska sticka upp till Netto och se om de har kvar någon vattenmelon. (Säljs för 6 kronor kilot!) Kanon!

Ska sticka till Life och köpa lite utrensningsgrejs till kroppen. Cirkus 200 spänn men det får det väl vara värt. Måste göras nu till hösten helt enkelt för jag känner att jag har en massa slagg i kroppen.
Visst låter det trevligt?:P Så nu blir det bara att dricka vatten och örter i 20 dagar framåt.

Nu måste jag sätta fart!
Ciao!
En ungefär 2 år gammal bild på mig och Tova<3
Blev inte så bra kvalité när den krymptes men det gör la inget.
Hihi!

1 kommentar:

Anonym sa...

MAAAAAAAAAAAAAGAAAAAAAAAAAAAAD vilken bild.. jag ser ut som 75 där!