lördag 8 augusti 2009

Vi drar parken runt!

Fick en jättegullig kommentar av min älskade pojkvän på Facebook.
Han hade skrivit om att han hade "haft det bästa sommarlovet" och då hade jag kommenterat det och skrivit "detsamma".
Då skriver han ungefär såhär att det är på grund av mig allt har varit så bra.
Gud vad glad man blir av sådana kommentarer. Det är de små sakerna som gör det alltså och det värmer i hela hjärtat. Min Jimmie<3.

Blev en liten promenad i parken med Tova. Jättemysigt det också.
-Vad gör ni en lördagkväll?
-Drar parken runt!

Min gulliga bror fick komma och möta mig när jag skulle gå på cykelbanan hem. Vågade inte eftersom jag läst den där läskiga boken. Haha, jag är skitskraj och då överdriver jag inte.
Tack brorsan!
Dagen har varit riktigt skön!
Tog lite bilder på min kissekatt Vincent!






Inga kommentarer: