måndag 3 augusti 2009

Tänker tillbaka

Jaha, ny dag, nya tag. Måste säga att detta inte varit någon höjdardag och den har segat sig fram. Men jag antar att det är så den första arbetsdagen efter semestern känns. Är säker på att jag inte varit ensam om att känna så just denna dag.
Eftersom att jag inte har något intressant att skriva om kan jag ju berätta om vår lilla segelutflykt i fredags.
Det hela började bra med solsken och så vidare men så fort vi kom ut på havet gick den i moln och det blåste så in i... Dessutom var ju heller inte havet det lugnaste just denna dag så vissa gånger kändes det som att vi skulle kantra totalt. Jag mådde så jädra dåligt och det var inte långt ifrån att jag spydde trots att jag tagit en sådan där tablett. Jag hade vatten i knäna resten av den kvällen kan jag säga.
Vi cyklade för övrigt runt hela Ven på tandemscyklar med älsklingens pappa, syskon, faster, kusiner och hela fadderullan. Det var hur mysigt som helst och den ön är så himla vacker. Det enda var att Ven var invaderat av nyckelpigor så våra tröjor var fulla av dessa små kryp. Nyckelpigor kan tänkas söta, men när de kommer i en svärm om 500 stycken är de inte så jäkla söta längre. Näe fy fasen, så många nyckelpigor har jag nog aldrig sett. (Bilden är tagen från google.se)
Lördagkvällen avslutades med en helt underbar grillbuffé på Turistgården.

Vilken underbar semester jag har haft.
Tack älskling för allt underbart du har tagit med mig på<3.
As long as we´re together, the rest will fall in place
Jag älskar dig Jimmie

Inga kommentarer: