fredag 14 augusti 2009

Underbara morgon

Morgonstund har verkligen guld i mun. Visst var jag trött när klockan ringde klockan 7 men när jag gick upp och såg morgonsolen skina på vår altan kunde jag inte annat än att piggna till. Det var så mysigt när huset var helt tyst och det kändes som att bara jag var vaken.
Cykelturen till salongen var inte heller helt fel om man räknar bort de långa uppförsbackarna.
Det känns som att hösten ligger i luften nu, det var bara 13 grader när jag cyklade iväg. Kändes konstigt att ta på sig jacka. Det var inte igår man behövde det precis.
Nu kommer vi i alla fall vara med i nästa nummer av Annonsbladet så håll utkik efter Salong Stil. Jag önskar att jag vore lite mer fotogenique för sådana kort lyckas jag aldrig bli bra på.
Piss i Missisippi säger jag bara!

Nu blir det powerwalk med pappa!
Ciao

Inga kommentarer: