fredag 28 augusti 2009

Mitt underbara yrke och tröga människor!

Dagen på jobbet har varit helt underbar. Det är så underbart när man verkligen lyckas att göra alla sådär superfina. Sådär så att de riktigt växer som människor och man ser hur glada och nöjda de är. Åh, jag har ett helt underbart yrke! Håret har ofta väldigt stor betydelse för människor och jag är så glad att jag får göra folk snyggare! Helt underbart. Det är inte i många yrken man kan göra människor så glada.

Idag har jag handlat en massa snask och nog har jag ätit. Usch, så ont i magen jag har men nu räcker det la till nästa fredag!

Kan föresten inte förstå mig på de här människorna som kommenterar en massa på blondinfjortisbloggarna. (Vill inte nämna deras namn på min blogg eftersom jag inte pekar ut folk här men ni som vet, ni vet och ni som inte vet, ni vet inte). Fattar inte de här människorna som håller på att kommentera en massa skit typ "du är en sån jävla fjortis, jag hatar dig" att det är dem som typ gör att de fortsätter skriva och fortsätter att provocera. De är ju besatta av sin statistik och skiter fullständigt i om så läsarna hatar dem. Bara de får fler läsare än storbloggarna. Folk är så tröga. Sluta besök deras sidor istället för att hålla på att ge de högre och högre statistik. GOD!

Slapp framför tv:n!
Ciao

Inga kommentarer: