söndag 16 augusti 2009

Underbara partykväll!

Fy fan vilken kväll det var igår! Jag hade inte tråkigt en stund och nog för att jag skämde ut mig men det är väl sådant man får ta. Jag snackade svensk-danska i 5 timmar. Mellan klockan 22-03. Jag och Tova fick också en galen idé att gå och bada så vi drog till Havslätt klockan 03.30 och tog oss ett dopp i det tolvgradiga vattnet. Helsike vad kallt det var men "friskt" var det ju, eller vad säger du Rashid? Sedan gick vi barfota från Havslätt hem till Tova och jag kan säga att det åtminstone är 3,5 kilometer. Dessutom var det väl runt 05.30 och då började man bli rejält bakfull. Tur att vi kunde tycka synd om varandra, eller hur gumman?;)
Så glad att alla flickor jag älskar och bryr mig om som mest följde med ut på krogen också, ni är bäst och utan er vore livet inte alls lika underbart!






Dansa med Leroy, för fan vad roligt!

Love yaa guuurls!













1 kommentar:

Rashid sa...

BÄSTA KVÄLLEN! ÄLSKAR DIG KARSTEN!!! dock fortfarande ont i fötterna XD

<3 R