tisdag 11 augusti 2009

Regn

Ja, ibland kan jag faktiskt tycka att det är lite mysigt med regn... så länge man kan vara inomhus. Då behöver man inte få dåligt samvete för att man sitter inomhus och myser med en spännande bok eller bara segar framför tv:n. Det är okej liksom.
Ska snart iväg till jobbet. En väldigt kort dag idag men det kompenserar ju att jag var så länge igår.
Ska ut och äta med mina kollegor ikväll eftersom att vi ska få förstärkning till salongen. Caroline kommer tillbaka från sin mammaledighet och det ska bli riktigt kul att träffa henne. Hon ska nämligen jobba som frisörlärare på min gamla skola så hon kan säkert ge mig lite gesälltips och lära mig en massa nya saker. Det är man ju alltid öppen för.

Nu ska jag slänga mig på soffan ett tag till och ladda inför kvällen.
Ciao!

Inga kommentarer: