fredag 7 augusti 2009

Slappareftermiddag!

Melonen vägde 6 kg, det var typ den minsta de hade så jösses, nu får vi käka vattenmelon här hemma.

Eftermiddagen har verkligen varit supermysig. Bara legat och slappat med Tova, käkat vattenmelon och vindruvor så ni kan ju gissa att vi har varit kissnödiga hela tiden nu. Bara vätskedrivande frukter fulla av vatten. Dessutom dricker jag ju den där utrensningen nu och det gör väl sitt det också.

Hittade faktiskt min kamera idag. Eller hittade och hittade, den låg precis där den skulle bara att jag inte kom ihåg vart det stället var. Passade på att ta lite foton och hittade dessutom bilder från Tovas och min lilla förfest i mitt pyttelilla rum och från studenten. Dyker förmodligen snart upp på Facebook så fort jag orkar.

Här kommer i alla fall lite bilder från dagen.


Mums, min utrensardrink och en massa frukt!

Inga kommentarer: