torsdag 6 augusti 2009

Vilken härlig dag!

Idag har nog varit den hetaste dagen i Småland och den kom ju perfekt.
Idag gick jag upp tidigt för att sedan ta en svängom till Borgholm. Riktigt mysigt där ju, men det är ju verkligen en sommarstad. Lär vara grymt dött på vintern. Köpte ett lite längre linne och örhängen.
Sedan bar det av till Kalmar där vi käkade lunch på pizzeria Victoria och det smakade riktigt bra. Därefter gick vi runt lite i Kalmar. Köpte en ny necesärr då min förra blivit förstörd av världens glittrigaste ögonskugga. (Ja, jag vet att man kan tvätta men jag ville ha en ny också^^). Det blev en svart med Hello Kitty på. Ganska gullig faktiskt. Sedan blev det bara lite småplock på H&M. Har inte så mycket pengar att leva på den här månaden när man varit på semester.

Självklart kollade vi även in Rix Fm festival med artister som Velvet, BWO, Erik Hassle med flera. Erik Hassle var den efterlängtade från min sida och jag kan säga att han inte gjorde mig besviken. Vilken röst, vilken kille, vilken låt. Erik Hassle - Hurtful. Den må vara uttjatad men gud så bra den är.

Blev lite svullarkväll idag också. Har hittills käckat 2 cheeseburgare och en bit wienerlängd (de sålde ut dem för halva priset på Maxi och jag kunde inte låta bli).
Ska nog ta mig en bit till och sedan lägga mig och läsa. Låt den rätte komma in är så läskig att jag knappt vågar gå upp och kissa om nätterna.

So long!

Inga kommentarer: