söndag 2 augusti 2009

Back to basics...

Efter en underbar helg på Ven är det bara att inse... semestern är över och imorgon är det bara att välkomna vardagen tillbaka. Efter en 5 timmars lång resa är jag hemma i Oskarshamn igen och det är väl inget jag direkt jublar över. Självklart är det mysigt att träffa familjen igen men hemma innebär vardag och vardag är inget jag känner att jag är i behov av just nu. Tekniskt sätt är jag väl det då semesterkassan nu är nere på sina sista ören men nej, jag hade gärna stannat hos min pojke ett tag till.
Nu är det bara att vässa saxen och sätta igång igen och den här gången känns det verkligen att det är på riktigt då jag kommer jobba i stort sätt varje vardag i ett helt år fram till nästa semester. Då hoppas jag att jag lyckats ta mitt gesällbrev.
Sanningen är även den att jag måste dra igång med någon form av träning nu också. Har ju funderat på Nautilus sedan i julas och det är fortfarande ganska lockande. Enda nackdelen är ju att det är dyrt men vad vet jag, det kanske det är värt?

Dags att sova!
Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha nej det har du rätt i :) Såg du bikinin då? Bara måste ha en sådan nästa år :) haha