måndag 24 augusti 2009

Nu jädrar!

Idag har varit en riktigt skön dag! Sov lagom länge så att jag vaknade utvilad och sedan stack jag iväg till körskolan. Jädra synd att det inte går att få tag i några körlektioner alltså. Funderar på att byta till Oskarshamns trafikskola istället, men den är väl inte mycket bättre den. Passade på att plugga lite teori också när jag ändå var där.
Nu har äntligen jag och Tova tagit tag i våra Nautilusplaner och skaffat oss blanketter att fylla i. Ska sticka dit imorgon innan jobbet och lämna det och sedan är det bara att börja träna gissar jag på.
Blev en långpromenad med pappsen idag också.
Nu ska jag massera mig själv med en massageboll för jag har så jädra ont i nacken sedan partajet i lördags. Undrar vad fasen jag gjorde!?

Nu ska jag hitta på något annat skoj!
Ciao

Inga kommentarer: