fredag 7 augusti 2009

Låt den rätte komma in...

Har nog aldrig läst en så läskig bok. Jag håller på att kissa på mig hela tiden. Vågar inte gå in i mitt rum och skulle jag gå in på mitt rum skulle jag inte våga gå upp och kissa. Fy tusan, ÅNGEST!
Fick faktiskt lägga bort boken och sätta mig lite framför tv:n men till min besvikelse var det enda jag hittade gamla Big Brother-program från 2003(4?). Inte mycket på tv på sommaren alltså.
Men det är ändå rätt intressant att se hur många olika personligheter det finns ute i världen. Det finns dessa tänkare som ständigt går och filosoferar och undrar vad andra tycker och tänker om dem, det finns människor som skiter i vilket och bara rusar fram som en ångvält, det finns de aggressiva och det finns de coollugna och så vidare och så vidare.

Näe, jag får nog ta och ringa min kära pojkvän för att lugna ner mig lite. Jag är fortfarande skrämd alltså!

Nattinatt

Inga kommentarer: