fredag 11 september 2009

25 grader och stickade koftor!?

Idag har jag varit inne i Helsingborg. Det var riktigt trevligt men gud vilken varm dag det har varit. Inget att klaga på såklart.
Dock kunde det inte undgå mig från att lägga märke till att folk redan börjat ta på sig höstens mode trots denna sommarvärme. De kan inte låta bli att sätta på sig de där läckra skinnstövlarna, den där höstjackan eller den tjocka stickade tröjan. Jag svettades bara av att se dem med tanke på att jag själv gick runt i en ärmlös tunika. Jag kände mig ju riktigt avklädd i jämförelse men är det 25 grader så är det.

Kan också meddela att jag härmed äger Sveriges snyggaste stövlar! Jag är så nöjd och till det lilla priset av 500 kronor kan jag inte vara annat än just nöjd.
Ska dock spara de till höstkylan kommer.

Nu blir det Sällskapsresan igen fast idag ska de till Gran Canaria.
Fett nice!

Aaa tjooo!

1 kommentar:

HDR-fotografen sa...

Det får inte bli höst ännu. Har tänkt köra motorcykel långt in oktober ju...