söndag 6 september 2009

Toppbetyg

Oh maaah GOD! Jag är så himla trött. Hela kroppen känns som spagetti och jösses vilken underbar känsla det är att känna sig totalt utpumpad.
Körde en halvtimme i gymmet innan spinningpasset började och det kändes faktiskt som en schysst uppvärmning. Har fått jättebra övningar av min instruktör som bara tar cirkus en halvtimme att göra och det är verkligen perfekt. Har inte varit så förtjust i gym tidigare men jag behöver träna bål och axlar i och med mitt yrke. Jag tyckte det var jätteskönt att köra mina övningar i min egen takt. Ibland är det skönt att bara vara för sig själv tycker jag.
Så idag får träningen toppbetyg.

Nu ska jag bara slappa hela kvällen och äta en god middag!
No computer. (Vi får väl se hur det går med det)

Hej hopp in i duschen och ha det bra alla!
Ciao

Inga kommentarer: