torsdag 17 september 2009

Happiness

Idag känner jag mig så grymt mycket gladare. Kan bero på endorfinerna ifrån träningen för idag var det verkligen hårt. Instruktören körde på så in i helsike och nog kan jag säga att jag fick mjölksyra. Det var så skönt när man klev av cykeln. Man kände knappt när fötterna nådde marken och jag kände mig på något sätt väldigt, väldigt kort. Haha!
Dessutom har jag löst en del problem jag har haft på senaste tiden så nu känns det skönt. Jag ber verkligen om ursäkt för det aggressiva inlägget jag skrev igår. Det mådde ingen bättre av. I alla fall inte det som stod i början så förlåt igen!
Nu är det bara att ta itu med resten man vill genomföra här i livet. Får inte hetsa för mycket bara. Inte för mycket spontanitet och naivitet.

Fatta vad duktig jag har blivit! Jag offrade Idol för gymmet. Sug på den ni!

Ha det gott alla!
Ciaaaao...

1 kommentar:

Michaela sa...

Jo det är ju det :/