söndag 27 september 2009

Helgen

Efter ett långt uppehåll är jag nu tillbaka med bloggskrivandet.
Som ni säkert förstår så har min pojkvän varit här och då sitter jag helt enkelt inte vid datorn.
Känner att det är waste of dyrbar time. Det är ju inte var dag jag får vara med min pojk.

I torsdags minns jag inte riktigt vad vi gjorde, vi hade det bara mys och umgicks och pussades.
I fredags satte jag löshår på min mamma på salongen så då fick Jimmie-pojken vänta lite.
Fikade faktiskt lite på Oskarshamns pensionärsfik och det är fasen ett utav mina favoritfik. Det är billigt, gott och mysigt.
I fredags var jag också så pass duktig att jag följde med Jimmie på en 4 km lång joggingtur. I feel proud!
Igår var vi i Kalmar och Jimmie fyndade en superfin stickad tröja som var jättefin på honom.
Själv köpte jag lite ansiktsrengöring och ansiktskräm på Body Shop.
På kvällen var vi på Rockbaren och såg Pushinskys första spelning och nog rockade de fett!

Ikväll blir det Kommisarien och havet

Inga kommentarer: