tisdag 1 september 2009

Löshår, teori och träning

Dagen har varit fulländad!
För det första har jag lärt mig hur man sätter i löshår, så nu kan jag göra det, jag har tagit mig vidare i körkortsteorin så nu är det bara lite repetition kvar och så har jag börjat träna.
Gymmade bara idag och det gick riktigt bra. Körde på rätt hårt faktiskt och jag är starkare än vad jag trodde. Skitskoj!
Imorgon lär jag ha träningsvärk så ska ta en simtur imorgon. Skönt att de fått ordning på simhallen nu.
Ska dessutom klippa mig imorgon och äntligen få bort de där jäkla riskvastarna jag har till toppar. Hoppas det inte blir alltför kort bara!

Gud vad tråkigt jag skriver idag, ingen inlevelse eller någonting.
Så är det ibland.
Den 1:a september har helt klart varit lyckad och jag ser det som en start på något nytt och bra.
Ciao!

Inga kommentarer: