söndag 20 september 2009

Åh du spännande morgondag!

Imorgon ska jag vara lite hemmafru. Jag ska tvätta och städa. Det är grymt stökigt på mitt rum just nu och det är knappt man kan ta sig in. 3x3 kvadratmeter fyllda med kläder och annat skit. Det som är så bra med att ha ett så pass litet rum är att det går ganska fort att städa och tur är väl det för jag ogillar att städa.
Tänkte faktiskt ta lite före och efter-bilder så att jag blir lite motiverad att hålla iordning. Håll utkik så ska ni få se ett extremt litet och stökigt rum;).
Ska belöna mig med att bädda med nya fräscha lakan. Det är alltid underbart att krypa ner i en renbäddad säng.
Dessutom tror jag att jag ska ta mig en simtur imorgon. Härligt!

Nu blir det den underbara, fantastiska och dubbade Kommisarien och Havet - Den du inte ser.
Inte illa!
Ciaaaaaao

1 kommentar:

isabellarajala.blogg.se sa...

kommisarien & havet var ju nog inte B ? tur ljudet matchade munrörelserna ? hahaha. men visst ? en tradig söndag passar den bra ^^ hihi.