onsdag 16 september 2009

I used to save them troubles for another day...

Jag orkar inte! Det finns där i bakhuvudet hela tiden och det gör mig så ledsen.
Är så jävla nere, ibland suger livet.
Jag säger bara FUCK YOU!

Idag har jag ätit lunch med bästa Malin. Blev kinabuffé på Asian House. Gott men jag hade gärna varit hungrigare innan^^. Kul att träffa Malin och vi hade lika mycket om att prata om som alltid. När vi umgås är det aldrig tyst. Skönt att få prata av sig.
Sedan jobbade jag lite på McDonalds. Så sjukt lugnt på salongen nu och måste få ihop lite pengar.
Imorgon blir det jobb igen vid 11.30 sedan ska jag träna ihjäl mig. Endorfiner... ja, tack.

Jag är på dåligt humör idag!
Ciao och hoppas ni sover gott...

Malin...
Saknar den här tjejen så sjukt mycket! Saknar att inte få träffa dig varje dag.
Du gjorde min skoldag rolig och speciell och jag önskar att vi kunde umgås oftare!
Massor av kärlek till dig stumpan<3

Inga kommentarer: