måndag 28 september 2009

Måndagar är väl för tråkiga?

Sådär ja, då var ännu en måndag avklarad.

Jag: God morgon!
Pappa: Jag är deppig.
Jag: Varför det?
Pappa: Jag vet inte.
Jag: Jag är också deppig.
Pappa: Varför det?
Jag: Jag vet inte heller.

Nu börjar helt enkel depptiderna. När det på något vis aldrig blir riktigt ljust. Det är tråkigt men det är något vi svenskar måste ta oss igenom. Vareviga år.
När jag blir rik så ska jag flytta utomlands på hösten och vintern och sedan bara när jag själv vill åka på skidsemester till Sverige och välja kylan och mörkret själv. Visst låter det bra att ha ett sådant liv?

Idag har jag haft körlektion som gick finemang. Dessutom har jag faktiskt, hör och häpna, jobbat lite på salongen och det var riktigt skoj. Den här veckan har jag faktiskt lite att göra på salongen. Kul!
Klippte denna bruttan idag. Riktigt trevligt att träffa henne. Det var mycket längesedan.

Kan hända att mitt bloggande kommer få ta uppehåll om min dator och mitt mobila bredband havererar totalt. Bredbandet har blivit glappt och datorn är som den är. Men än så länge funkar det någorlunda.

Ikväll blir det Idol såklart!

Inga kommentarer: