fredag 11 september 2009

Att fördriva tiden...

Sådär ja, nu är det bara en timme kvar till Jimmie slutar.
Har faktiskt lyckats fördriva tiden rätt bra.
Först blev det som sagt Sällskapsresan, sedan Idol. Därefter klippte jag Jimmies andra lillebror.
Han blev jättefin i en lite kortare modell. I like it.

När Jimmie kommer hem hade vi tänkt ta en nattpromenad i Hyllinge. Hus överallt.
Hyllinge ligger mitt ute på en åker och består av en massa, massa hus som ligger tätt, tätt, tätt (tänk er typ Edward Scissorhand-samhälle fast större), ett köpcenter och två rondeller. Det har inga roliga promenadleder precis. Men nu ska vi inte vara negativa mot Hyllinge! Sorry alla Hyllingebor.

Imorgon blir det nog inte mycket till bloggning för då ska jag och Jimmie ha en heldag, antingen med någon av hans kompisar eller med hans familj. Äntligen är han lite ledig!

Så vad ska jag göra nu i en timme? Jaa, jag har faktiskt ingen aning.

So long everybody!

Inga kommentarer: