onsdag 30 september 2009

Knäskada?

Jag har så jäkla ont i knäet. Förstår inte vad jag kan ha gjort. Det måste ha hänt igår innan jag stack iväg till spinningpasset för då var det som att knäet vek sig. Alla vet väl hur det känns, men det går ju över sedan, och det gjorde det även i mitt fall. Jag menar, jag kände ingenting under träningen och inte efter heller.
Det kom snarare tillbaka sent igårkväll och jag dundrade som en elefant när jag var tvungen att hoppa på ett ben till toaletten imorse. Det känns som knäet ska vika sig varje gång jag stödjer på det. Någon som har en aning om vad jag kan ha gjort eller kanske upplevt något liknande? Vad gjorde ni då isåfall?

Funderar på om jag ska sticka iväg till simhallen och simma lite. Det har ju alltid varit bra rehabilitering att simma. Lugnt då förstås.

Men innan dess blir det något att käka för magen skriker efter mat.

Ciaaao!

Inga kommentarer: