torsdag 10 september 2009

Tröstpromenad, tröstshopping, tröstätning!

Nu har Jimmie åkt till jobbet igen, så nu sitter jag här framför datorn.
Ska snart ta mitt förnuft tillfånga och ge mig ut på en mysig promenad och bara samla alla tankar i huvudet för att sedan släppa ut dem. Just nu gör det inget annat än att snurra i huvudet.
Ska kanske ta mig en sväng upp till Familia också. Har kollat in ett par stövlar på Skopunkten och tänkte kolla om de är lika snygga i verkligheten som på bild.
Maah GOOD, I'm so lonely!

Idag har vi varit barnvakter åt lilla Timothy som är Jimmies lillebror. Jag klippte honom och sedan tog vi en lång promenad och utflykt till lekparken. Det var supermysigt. Underbar unge<3.

Känner mig ledsen och deppig... jag vet varför också.
Ska helt klart tröstäta en chipspåse framför Idol och Lyxfällan ikväll. Kanske kan få mig på bättre humör och tankar. Om inte annat en trevlig smakupplevelse. Haha!

Ha det gott alla!

Inga kommentarer: