tisdag 8 september 2009

Oengagerad

Jag känner mig så slö. Så slö att jag nästan får ångest. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Förut kunde jag ligga och slappa framför tv:n eller med en bok en hel dag utan att känna minsta skuld men nu på senaste tiden får jag ångest om jag inte gör någonting.
Fattar ni? Jag har inte ens klätt på mig och klockan är 12!

För fasen, det är väl inget att ha ångest för egentligen, jag är sjuk och dessutom finns det folk som fortfarande ligger och sover vid den här tiden.
Jag vet inte, känns bara som att allt går så fort just nu och man missar så mycket om man bara ligger på soffan.

Oroskänsla i magen, nu börjar det bli höst.
Brr...

2 kommentarer:

Michaela sa...

Ja jag har ju inget jobb för tillfället så jag behöver lite tid att lyckas spara pengar på - på något sätt :/
men tycker det låter bra. vet en bra reseledarutbildning i Spanien, 5 veckor som börjar i april. Kanske ska satsa på den då? :) Vore helt underbart!

Michaela sa...

gesällbrev?
Jag har sett en del bra erbjudanden till våren. (har en hel del kataloger hemma) eftersom jag alltid tänkt utbilda mig till reseledare och jobba utomlands :) men vi får se som sagt - om vi hittar något bra som passar båda.
En "träff" tycker jag dock att vi får ta och planera in så snart som möjligt. Det vore superkul :D