torsdag 3 september 2009

Wunderbaaum!

Dagen har varit toppen! Trots det dåliga vädret så har det varit en utav de bästa dagarna på länge. För det första var jag uppe tidigt och åt en smarrig frukost och sedan stack jag och tränade lite. Blev ett kombinationspass med 30 minuter spinning och 30 minuter ABS (bålträning). En perfekt kombination bara att jag hade sjukligt ont i de övre magmusklerna (eviga träningsvärk). Jag var helt slut efter och ibland är det skönt att känna sig riktigt utpumpad och att ha svettats ordentligt. Lugnt och skönt på gymmet också i morse så allt var perfekt. Spöregnade när jag skulle cykla hem men det var jag för trött för att orka bry mig om.
Blev en lugn eftermiddag och sedan stack jag iväg en kortis till jobbet och jobbade lite:P.
Övningskörde lite också och det gick väldigt bra, när man kommer hem har man fått svar på en jobbansökan att man ska få gå på arbetsintervju. Stabilt! Hehe.

Så dagen har varit pretty fantastic and I'm totally satisfied. Fast en skål med Jimmie hade ju inte varit fel. Usch vad det där lät snuskigt, får sätta sådan där spärr så att ungdomar under 15 inte får läsa detta. (Olämpligt innehåll).

Ciaaaaaaao!

Inga kommentarer: