onsdag 30 september 2009

Vill du vara modell och få gratis klippningar i cirka 6 månader?

Här kommer helt plötsligt en liten "kontaktannons" på min blogg.
I vår ska jag ta gesällbrev som frisör och jag kommer att behöva cirka 8 modeller.
2 damklippningar, 2 herrklippningar, 1 permanent, 1 kort festfrisyr, 1 färgbehandling och 1 långhårsuppsättning.
I nuläget har jag möjlighet att börja öva på damklippningarna, herrklippningarna, den korta festfrisyren (din hårlängd får max vara ner till axlarna för detta moment) och långhårsuppsättningen.

Så är du intresserad av gratis klippningar och ompyssling av ditt hår i cirka ett halvår framöver så är det bara att anmäla ditt intresse till mig.
Du som modell kommer att komma till mig cirka en gång i månaden från och med mitten av oktober.
Kraven är att du ska vilja göra lite mer än att klippa topparna då jag har vissa punkter att utgå ifrån men självklart skulle jag inte klippa en frisyr som du verkligen inte passar i eller inte vill ha.
Du ska bo i Oskarshamn med omnejd eller lätt kunna ta dig hit 1 gång i månaden.

Intresserad? Klart att du är;).
Tyvärr kommer jag eventuellt att behöva tacka nej om ni inte har det håret som krävs för dessa momenten men ni får inte tveka att kontakta mig antingen här i en kommentar på bloggen eller i ett mail på Facebook. (Så lätt att man missar logginlägg).

Bilden är tagen från www.google.se
Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad säger du om mig? fast då vill jag inte bli korthårig.. du vet att jag älskar mitt långa, tjocka helt omöjliga hår :) // Sanna

Anonym sa...

När har du ditt stora "prov"?