måndag 14 september 2009

Trötthet, motivation och allt var ord heter

Hej hopp! Gud vad jag har varit trött på senaste tiden. Har nog aldrig riktigt fått sova ut men vem tusan vill sova ut när det finns så mycket att göra?
Förresten måste jag bara nämna att jag köpte asabilliga böcker i helgen. En pocket för 5 kronor, Påtaglig risk att skada - Tove Klackenberg och en inbunden bok för 10 kronor, Pojke försvunnen - Anna Jansson. Jag är så nöjd för den sistnämnda är i alla fall utgiven 2007. Relativt ny och det var ingen skada på dem. Ibland är det schysst med second hand.

Det har varit lite dåligt med läsningen den senaste veckan. Vanligtvis brukar det ju komma upp en recension en gång i veckan och för er som gillar att läsa dem ber jag om ursäkt men tiden har inte räckt till. Så snart som möjligt kommer en recension av Mons Kallentofts, Midvinterblod.
Håll utkik efter den!

Nu blir det att slänga sig i sängen och läsa, läsa, läsa.

Föresten, blir man inte bara så pepp på en Finlandskryssning när man tittar på Färjan i kanal 5?;)

Inga kommentarer: