tisdag 22 september 2009

Övningskörning med mycket mera

Dagen har varit riktigt bra. Inledde förmiddagen på körskolan och tro det eller ej men jag har klarat alla teoridelar! Jag är redo för uppskrivningen. Dock ska jag vänta lite med den, vet inte hur länge den gäller efter att man ska köra upp. Någon som har koll? 1 månad?
Idag har jag i alla fall lärt mig att backa runt hörn. Det gick finemang och nu ska jag bara lära mig att göra det perfekt. Får bli att öva med min far. På torsdag har jag en till körlektion och då ska jag visa Rikard att jag kan backa runt hörn så jag kan komma vidare. Det är ju inte det roligaste momentet precis.

Jag är så jäkla pepp på körkort nu!
Imorgon bara måste jag träna, känner mig sjukt försoffad och då har jag bara varit ifrån träningen i 2 dagar. Galet^^.

Nu är det idol som gäller!

Ha en trevlig kväll!
Jimmie<3

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jaa, vi kollade på jack russel, vi köpte den idag :) jättesööt & så liten & gossig. bilder kommer imorgon :) hihi.