onsdag 9 september 2009

I've got a headache! Whatevaah!

Damn, vad folk har varit aktiva på sina bloggar idag. Hur många olästa inlägg som helst på bloglovin. Bara för att jag har sådan huvudvärk och inte orkar läsa ordentligt.
Känns som att influensan (nej, jag har inte svininfluensa) kommit i steg. Först värsta dunderförkyldningen, sedan ont i kroppen och nu ont i huvudet. Rätt skönt i och för sig att inte ha allt samtidigt.

Nu är jag i alla fall äntligen nere i Skåne efter en evighetslång (det kändes så) och stekhet resa. Jag höll på att rinna bort på bussen för att luftkonditioneringen inte funkade och det var typ 25 grader och stekande sol ute. Dessutom var jag dum nog att sätta mig på solsidan. Jag var lagom fräsch sedan.
Pågatågen är de skralltigaste tågen som finns. Var livrädd när jag åkte sista biten och jag trodde helt ärligt att tåget skulle gå av på mitten. Ett jäkla oväsen är det på det också. Lagom gutt med huvudvärk? Nej tack.

Ikväll blir det Idol vid 21. Sedan ska jag nog faktiskt krypa ner i min älsklings säng och vila tills han kommer hem och kryper ner bredvid mig.
Mys! 3 veckors väntan att få träffa honom. Nog kan jag säga att jag längtar. 3,5 timmar kvar till fullkomlig lycka!

Jag älskar dig Jimmie<3!

2 kommentarer:

Michaela sa...

Smärtsam :O varför är den smärtsam för?

sandrew sa...

Den där känslan kommer jag ihåg! Kärlek är lycka, ha de bäst i skånelandet nu! Puss!