måndag 21 september 2009

Huller om buller

Snacka om att dagen har varit konstig. Den blev inte alls som jag hade planerat men det gör ju faktiskt ingenting. Jag trodde inte att jag skulle jobba idag men kvart över tolv, då jag sitter osminkad med myskläder på mig i soffan framför tv:n ringer jag salongen för att försäkra mig om att jag inte har några kunder. Visst hade det kommit in lite kunder då och den första var klockan 13(!!). Det var en jäkla tur att jag ringde för annars kan jag säga att jag inte hade infunnit mig på jobbet då.
Det blev att slänga sig upp från den bekväma platsen i soffan och slänga på sig lite vettiga kläder och sminka sig.
Hade ett litet hål mellan två kunder så då passade jag på att gå till körskolan och jag blir så frustrerad! Jag klarar verkligen inte den där jävla repetitionen. Jag får bara 60 poäng hela tiden och man måste få 63. Jag blir helt galen, men imorgon ska jag banne mig fixa det! Det sura är att man måste klara den 3 gånger också för att komma vidare. Ska sticka dit tidigt imorgon innan min körlektion och bara nöta, nöta, nöta! Jag ska klara det här nu inom en mycket snar framtid.

Tyvärr blev det ingen simning idag och jag vet inte hur det kommer bli imorgon heller. Får köra hårt på onsdag helt enkelt. Då blir det gym och kanske något pass.
Känner typ ingen på Nautilus men idag fick jag reda på att en kompis faktiskt går där bara att vi inte har tränat samtidigt. Så kul att någon gång kunna sällskapa och peppa med någon i gymmet!

En bra grej är att jag hann städa mitt rum idag så ikväll när jag ska sova får jag krypa ner i en mysig och renbäddad säng.

Missa förresten inte Svenska Hollywoodfruar vid 21 på 3:an. Riktigt underhållande att lyssna på deras värderingar av livet^^.

Säger som Karin bara för att jag tycker det är ett så gött uttryck:
All in bananas!^^

1 kommentar:

Karin Holmér sa...

Lycka till med körkortet Alex! ALL IN BANANAS!!!! :) Du kommer fixa det.

Skönt att du städade ditt rum, det är inte alla som lyckats med det (suck)