onsdag 11 november 2009

Kloka ord från en klok människa

Jag tar mig friheten att publicera en av mina kloka läsares ord eftersom att jag vill att alla ska få ta del av detta.

"Jag håller verkligen med dig! Sitter man bakom ett tagentbord så får man tydligen skriva vadsomhelst. Om man tittar på dom riktigt stora bloggarnas kommentarer så kan det helt plötsligt stå "Du är en hora". Vem har egentligen rätten att säga så? Bara för man sitter bakom ett tagentbord? Jag själv har fått många elaka kommentarer genom åren, nu senast för 2-3 veckor sen. Jag har lärt mig att inte bry mig om dom, men det är ändå så fel gjort av dom. Att sitta där som anonyma och spy ut vadsomhelst till höger & vänster. Det är fel! Precis lika fel som det är att det finns så sjukt många som provocerar. Jag tycker man ska uppmuntra BRA beteende! För annars tror små osäkra 12-åringar att det är okej att bete sig så! Vill knappt veta hur tonåringar är mot varandra i Stockholm!! Usch. Ibland kan jag bli arg på internet. Jag tror internet förstör många människor. Det är som en helt annan värld med helt andra regler, så det gäller att man är tuff nog att klara av det!!
Tack för många bra inlägg & att du tagit upp frågan! Bra Alex!
Kram Karin."

Karins blogg hittar du här.

Inga kommentarer: