onsdag 11 november 2009

Tack för all respons! Fortsätt så:)

Jag blir så glad! Jag har bara hållit på med min minikampanj i en dag och redan fått jättemycket respons. Igår skickade jag ett mail till Efter tio-redaktionen. Jag skickade det lite på vinst och förlust och gissa om jag blev glad när jag ser att de har tagit med det på sin blogg på tv4.se.
Kolla länken här: http://bakomkulisserna.eftertio.tv4.se/2009/11/11/ska-vi-gora-bloggvarlden-battre/.
Känns faktiskt som ett litet framsteg och dessutom i helt rätt riktning. Jag behöver verkligen all hjälp jag kan få från er bloggkollegor som har lite fler läsare än vad jag har. Vi måste ju få ut det här till folket, eller hur?
Ingen kan göra allt men alla kan göra något! Respekt till alla som vill vara med och kämpa! I love you!

Inga kommentarer: