lördag 7 november 2009

Sömnproblem

Det var riktigt längesedan jag hade problem med att sova men inatt kunde jag bara inte somna. Jag var hur trött som helst och trots det kunde kroppen inte finna någon ro. Jag gick och la mig vid tolv-tiden ungefär och sista gången jag tittade på klockan var den 05.05. Alltså legat och vridit på mig i 5 timmar utan att kunna somna. Grymt jobbigt när jag visste att jag var tvungen att gå upp vid 8 eftersom att jag skulle jobba. Kändes som att jag lika gärna kunde skita i att sova. 3 timmar hit eller dit spelar liksom ingen större roll.
När jag sedan vaknade klockan 8 var jag helt blöt av svett. Grymt otrevligt och jag kan inte förstå vad det var med mig.
Nu sitter jag här och halvslumrar och funderar på om jag ska ta mig en tupplur eller ej. Blir nog att lägga mig på soffan och vila lite i alla fall.

Hoppas på en liten promenad med Tova ikväll. Mys!

Puss puss

1 kommentar:

Anders Fogelberg sa...

Hej
Jag har gjort en cd för dig som har sömnproblem. Föreställ dig att du vill ha en sådan...
Anders Fogelberg
www.periskop.com