lördag 7 november 2009

Vinn en tuggummitavla!

"Vinn en tuggummitavla med idolerna". Vid första åtanke tänkte jag bara: WHAAT? Vem fasen vill vinna en tavla med idolernas äckliga salivtuggummin? Jag tänkte mig ni vet en sådan där brun anslagstavla med någon sliskig, ljus, träram runt som idolerna klistrat sina tuggade tuggummi på. Erkänn att det låter så? Och man vet ju heller aldrig nu förtiden. Ett gruskorn som Michael Jackson hade i sin lyxvilla innan han dog är säkert värt flera miljoner. Gosch, vad folk skulle vara knäppa tänkte jag om de hade tävlat om en tuggummitavla.
Men som ni säkert förstår så var det ju inte en sådan tavla det handlade om, utan om tavlor som Läkerol gjort av tuggummi. Otuggade då förstås:P.
Rätt häftigt måste jag säga och de är riktigt snygga. Hm, tavlor med bäst föredatum. Aldrig varit med om tidigare.
Här har ni länken: http://www.tv4.se/1.1293886/vinn_en_idoltuggummitavla

Nattinatti!

Inga kommentarer: