måndag 30 november 2009

Äckliga gubbar är vidriga!

Det är lustigt vad man fastnar lätt vid datorn och framförallt Facebook.
Man bara sitter och klickar hit och dit fast det egentligen inte hänt något nytt. 20 dyrbara minuter har nu gått åt till onödigt klickande.

Idag har jag tränat Power, träning med skivstång med andra ord och det kändes riktigt gött efter passet. Sådär härligt darrigt som det ska kännas när man tagit ut sig ordentligt.

Hatar äckliga gubbar som köper sex. Ja, jag såg precis på Lilja 4-ever och jag blir lika förbannad varje gång.
För varje gång man ser den känner man sig mer och mer handfallen inför detta stora problem. Jag lider så jävla mycket med dessa stackars barn och kvinnor som blir lurade och övergivna och inte har något val här i livet. Fy fan alltså, att detta ska få hända i en sådan modern värld som denna och ännu värre, i "fina" Sverige där allt går rätt till och alla behandlas lika. My ass!
Förresten hatar jag i-landsproblem, ja just det, i-landsproblem. Att man är så jävla dum att man bekymmrar sig över att mobilen bara har 3.2 megapixel istället för 5 till exempel. Jag är en av de som lider av i-landsproblem och det är inget jag är stolt över. Jag skäms!

Ciao

Inga kommentarer: