onsdag 25 november 2009

Weei, ett inlägg

Förlåt alla läsare för fruktansvärt dålig uppdatering. Min gästbloggare kunde inte skriva i helgen eftersom att hon har fått en ögoninfektion och knappt ser någonting. Älskade Tova, hoppas du blir frisk snart!
Jag kom hem från Skånelandet i måndags och ni vet hur det blir. När man varit borta från jobb, träning och annat så blir man väldigt lat och bekväm. Min fantasi och kreativitet har väl inte varit på topp under de här två dagarna heller så jag besparade er att få veta vad jag gjort under de två tråkiga dagarna som passerat. Fast tråkiga och tråkiga vet jag inte förresten. Jag fyllde ju år igår, så nu är lilltjejan 19 år. Bortskämd är man ju också och fick en massa fina presenter. Saker som jag verkligen behövde.

Tack till den här tjejen som tagit initiativet att sätta loggan mot bloggmobbning på sin blogg. Gör det du också och om du gör det får du gärna låta mig veta det så jag vet att mitt slit ger resultat;).

Nu ska jag slänga mig i soffan med min favoritbok, Fyrvaktaren av Camilla Läckberg.

1 kommentar:

anno sa...

Haft en bra dag?:)