måndag 2 november 2009

Stockholm i mitt hjärta...

Hej mina vänner!
Som ni förstår har det inte blivit mycket till uppdatering från min sida den gångna veckan. Tiden spenderades i underbara Stockholm med tre utav mina favoriter nämligen Jimmie, Jerry och Michaela. Och nog hade vi riktigt skojigt! Halloween var någorlunda lugn men jag kan avslöja att det var "skräckfilmer" inblandat. Final destination-triologin blev det och ni filmvetare anser säkert inte att det är skräckfilmer men de var tydligen tillräckligt obehagliga för att jag vågade knappt gå på toaletten själv. Dessutom tror jag faktiskt även att Jimmie blev lite rädd också då han passade på att dra ner persiennerna innan filmen började.

Dessutom blev det en väldigt massa lyxig mat och dryck, såsom gorgonzolagryta, thaiwok, rotfruktsgratäng och ostbricka. Fick även njuta av hemmagjorda "Espresso House-vanillalatte" då Jerry och Michaela inhandlat en espressomaskin. Me love!
Jag har blivit riktigt bortskämd den här helgen och jag är så himla glad över att mina vänner och pojkvän kan laga så ruggigt god mat. Puss på er!

Nu är man snart tillbaka i vardagen igen. Sitter just nu hemma hos min pojkvän, medan han är iväg och jobbar. Det regnar ute och det är inte alls speciellt trevligt.
Imorgon ska jag hem till Oskarshamn igen där jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med mina älskade vänner som gör tillvaron alldeles speciell. Höstdepression, nej tack! Jag vill inte, vill inte, vill inte bli deppig och jag ska verkligen försöka att fortsätta vara såhär glad och fylld av energi. Hoppas jag kommer leva på Stockholmsresan ett bra tag framöver nu.

Ikväll får det bli ännu en trevlig kväll som förmodligen kommer spenderas framför tv:n med något mumsigt tilltugg. Ullared på 5:an klockan 20 ligger bra till i programtablån;).

Ha det gott sötnosar!
Pussss
(Bilden är tagen från http://www.google.se/)

Inga kommentarer: