lördag 27 februari 2010

En lektion av självaste Lady Gaga

När jag tänker efter har jag nog aldrig hört Sibel göra en up-tempolåt. Jag kan inte ens minnas något framträdande med en snabbare låt i Idol . Det är liksom inte hon. Hon har alltid varit en balladdrottning för mig. Jag kan även säga att jag har haft lite svårt för henne. Det har ändå inte känts helt rätt och kanske har det varit för att hon inte riktigt hittat sitt rätta element och sin stil. Ibland har hon verkat lite osäker på sig själv. Varit en fantastisk sångerska men inte riktigt vågat blomma ut.
Kanske ska hon satsa på en lite poppigare stil med Lady Gaga-influenser? Det är kanske just det som är hon. Få visa på lite kaxighet och en annan sorts styrka i ett framträdande än att bara sjunga bra.

Gör hon en Lady Gaga så har hon min röst för som ni läsare säkert har förstått så älskar jag Lady Gaga. Coolaste kvinnan i världen!

Kan Sibel göra en Lady Gaga?
Vad tror ni?

Inga kommentarer: