måndag 8 februari 2010

Tips på presenter

Idag fick jag frågan av min kompis vad man skulle ge till sin pojkvän på alla hjärtans dag. Först blev jag helt ställd. Jag är expert på att glömma alla hjärtans dag,(Trots att jag skrev ett inlägg om det för några dagar sedan).
Mitt minne är oftast inte på topp och sedan är jag som tidigare sagt inte jätteförtjust i just Alla hjärtans dag. Jag tycker man ska vara romantisk mer spontant, inte bara för att det är en dag som folk har sagt att man ska vara romantisk på.

Men mina tips på presenter är:
Frukost på sängen
Massage
Kramkalas
Pusskalas
Biobesök
Myspys till en film

Ja, som ni förstår, för mig handlar det om närhet till din älskling. Att bara tillbringa tid tillsammans och rå om varandra är fullt tillräckligt. Riktiga hjärtan och riktig kärlek är ingenting som kan köpas i affären.
Det är något som bara Du kan ge till din älskling.

Lycka till allihop vad ni än väljer att ge er hjärtevän!

Inga kommentarer: