tisdag 9 februari 2010

Lily Gaga

Lady Gaga!
När hon ska ha konsert här i närheten ska jag lätt gå för jag tror hon är en grym showartist och dessutom älskar jag hennes musik. Det nya albumet The Fame Monster innehåller endast superbra låtar och man blir så glad av dem. Just nu är det Alejandro som spelas på högsta volym. Löööve it!
Någon som jag också diggar grymt mycket både för hennes stil och hennes musik är Lily Allen. Hon är den sötaste kändisen jag vet och hon gör annorlunda och cool musik.

K-kinda busy, K-inda busy



2 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Tack så mycket. Ja barn måste få vara barn och inte ligga och utforska varann

Maria Roth sa...

Svar: Klart du får :D Sno på!

Håller med dig angående Gaga och Allen btw. Grymma artister båda två. :) Läste först "hon ska snart ha konsert här i närheten...". Du anar inte hur exalterad jag blev, haha.