torsdag 25 februari 2010

Frossa i årets bokrea!

Årets stora bokrea har börjat och jag har inga pengar! Kan ni förstå den känslan? Det är som att sätta ett barn i bur och sedan lägga ut dess favoritleksaker synbart men inte nåbart, ja, ni fattar vart jag vill komma.
Jättemånga underbara titlar som jag suktar efter och trots detta så ekar plånboken lika tom för det. Gud har inte hört mina önskeböner om att det skulle trilla in en försenad julbonus på mitt konto.

Om någon skulle få för sig att ge mig en bok bara för att jag är så söt så är det dessa titlar jag kan tipsa om;). Eller så kan ni ju bara se det som en rekommendation från min sida och köpa de till er själva.

Den dubbla tystnaden - Mari Jungstedt
Till dess din vrede upphör - Åsa Larsson
Postcard Killers - Liza Marklund, James Patterson
Elsas Mode - Sofi Fahrman
Till sista andetaget - Anne Svärd (som förvisso inte är på rea)
I den innersta kretsen - Viveca Sten
Mamma, pappa, barn - Carin Gerhardsen


Massor av andra titlar finns på denna sidan

Hade min ekonomi varit annorlunda hade jag frossat kan jag säga men nu när man ska flytta till egen lägenhet så måste man tänka på att det finns annat som är viktigare. Typ mat... Haha!

Frossa nu i bokrean kära vänner!
Puss och godnatt

Inga kommentarer: