lördag 20 februari 2010

Prilligt

Jag skäms lite. Jag som hela tiden snackar om hur lite kläder jag har, har nu lyckats fylla cirka 3 gigantiska sportbagar med kläder. Då är det endast de kläder som jag har glömt bort att jag har. En hel väska har dessutom fyllts av böcker och jag har slagit in ömtåliga saker. Jag har kommit en bit på vägen.
Kände att jag behövde en paus men snart ska jag dammsuga under sängen så att jag kan ställa under lite kartonger där utan att de dammar igen. Mitt rum på 6 kvadratmeter ser ut som skit just nu med saker överallt. Att jag inte varit duktig på att städa innan gör väl inte saken bättre.
Nu ska jag fortsätta med mitt röjande.

Ikväll kommer ett inlägg om Sverigedemokraternas syn på familjepolitiken och mina åsikter gällande detta. Don't miss it!

Ciaao

Inga kommentarer: