torsdag 4 februari 2010

Då ska man bli skånetös

Dålig uppdatering... som vanligt när jag har spenderat tid hos min pojkvän men den här gången kan jag faktiskt inte bara skylla på det. Det har hänt en hel del under denna veckan som jag "varnade" om förra veckan. För det första så har vi tittat på en lägenhet i Helsingborg som vi också fick. Dessutom har jag fått ett nytt jobb, Jimmie har fått fast anställning på sitt jobb och jaa... vi har helt enkelt haft ett väldigt flyt så i mars börjar jag på nya jobbet och första april så är det dags för inflyttning i den nya lägenheten.
Det var den roliga biten så nu till den lite mindre roliga biten.
I tisdags drabbades jag av världens konstigaste sjukdom som hade symptomen:

Yrsel
Illamående
Kräkningar
Migrän
Influensaont i kroppen
Trött
Mörbultad

Kan det ha varit självaste vinterkräksjukan på besök?
Känner mig dålig än idag men troligen så pass mycket bättre att jag faktiskt orkar slänga in ett blogginlägg.

Nu ska jag försöka äta lite fil och dricka ProViva Fruktdryck, det ska ju vara bra för magen.

Ha det fint!

Inga kommentarer: