fredag 19 februari 2010

Rysningar

Den värsta reklamen jag vet är för en internetsida som heter Be 2. Den gör mig så irriterad och jag tycker den är så fruktansvärt larvig och B! Eller snarare C.
Någon larvig liten brud som sitter och snackar, som dessutom är dubbad, om hur någon apparat "slumpar" fram en person som skulle passa just till dig. Nu är det maskiner som får oss människor att träffas. Jag tror inte på tanken att para ihop två människor och definitivt inte när en apparat har gjort det.
Denna sida menar dock att det är tidsbesparande och de menar dessutom att det funkar.

Jag blir lika äcklad varje gång jag ser den! Usch!!

Vitae pro-reklamen kommer på andra plats i äckelreklamer. De är också dubbade och där har man inte ens engagerat sig i att sänka ner den riktiga rösten utan man hör en norsk och en svensk tala i munnen på varandra. Så jäkla dåligt!

Inga kommentarer: